reklama

Naše skvelé hokejistky

Skutočne Vás obdivujem náš úžasný slovenský ženský hokejový tím. Prečo? Odpoveď je veľmi jednoduchá. Ja som nikdy a v ničom nebol daký dobrý, aby som sa mohol porovnávať so svetovou špičkou. Dnes sa môžem maximálne porovnávať s najlepšími inžiniermi v našej firme. Poznám zopár ľudí, ktorí sa u nás doma na Slovensku tvária ako majstri sveta. Či už sú to bývalí kolegovia, v niektorom z mojich bývalých zamestnaní, verejne aktívne osoby alebo pretekári s pivom v ruke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Áno u nás na Slovensku sú najlepší, najmúdrejší a naj.. naj... Máme školy porovnatelné so svetovou špičkou, máme kvalitné zdravotníctvo, máme skvelých manažerov a dokonalých vodcov národa. Ale ako vyzerajú ti naši naj..., naj... v porovnaní s tými svetovými jedničkami. Koľko gólov by dostal do vlastnej bránky napríklad náš minister školstva, ak by sme ho nechali súťažit so svetovou elitou?

Na blogoch som dnes čítal aj komentáre niekoľkých fakt po slovensky skvelých hokejových kritikov, ktorí hodnotili tvrdo a kriticky vašu prehru s Kanadou. Len škoda, že oni po slovensky naj..., naj nenájdu odvahu a neukážu sa nám oni v svetovej konkurencii.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale možno..... Ak by existovala olympiáda, kde by sa súťažilo, kto lepšie klame, kto vie lepšie kradnúť, podvádzať, kritizovať, ... Som pevne presvedčený, že by sa z našej krajiny nominovalo veľké družstvo. V súboji s Kanadou by sme potom pravdepodobne dosiahli opačný výsledok nabili sme ich X:Y.

Nad našimi mnohými naj..., naj ste podľa mňa v sobotu vyhrali 50:0. Dosiahli ste to tvrdou prácou a usilovnosťou. Ale to je niečo celkom neznáme pre našich naj..., naj...

Ja som na Vás hrdý a srdečne pozdravujem celý tím.

http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=377064340423&ref=nf

Jaromír Tvarůžek

Jaromír Tvarůžek

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moravák, Pražák, Iowan a domov mám v najkrajšom mieste na svete - Tŕstie - dedinka v Strážovských vrchoch. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu